Torsdag 11 januari -18

Minus graderna fortsätter vara utomhus, jag klagar inte så mycket. Om vi hade bott kvar på Södermalm hade jag inte varit så kaxig för där var det svinkallt. Här hemma så får det inte vara under 21 eller 22 grafer enligt hyresvärden. Känns helt okej! Men jag skjutsade iväg Liam på dagis på morgonen, mamma kom och var med Ebbe medans &  gav gröt. För då jag kom tillbaka så skulle han sova och vi tog tag i förrådet och började röja. 
Åh vilken sten som har försvunnit från mina axlar, för det var K A O S där inne. Men nu vet jag vart allt är och man kan gå in där utan problem. 

Strax innan jag hämtade Liam, så åkte jag på blåberget och kastade saker samt skänkte jag saker. Det var också fasen så skönt att få bort! Nu ska jag bara försöka sälja saker sen är det putsväck. 👋🏼 

Mamma ville ta med Liam hem gör en övernattning och så fick det bli, Liam protesterade inte kan man säga. Och Ebbe ska dit också imorgon en sväng då jag ska på massage. 😍🙌🏼 

Före 
(null)

(null)


Efter 

(null)