Torsdag 4 januari -18

Jag glömde en sak igår älskling, nya badrums handdukar är också bra att ha. Men det visste du ju för du märker väl också att vi har haft samma sen våran första lägenhet i bydalen🏡 

Dagen till ära så har vi vägt och mätt Ebbe på bvc, var ju sisådär 2 månader sen. Han hade gått upp 1360 gram. Nu vägde han vid 9 kg nånting och var över 75 cm. Jag och detta minne 😂 Men han låg över medel iallafall och längden har han definitivt från sin släkt. 

Efter bvc åkte vi till karläng, till Viccy och Wille. Här är vi inte less på varandra än efter ha umgåtts med varandra dygnet runt i 4 dagar. Vi fick lunch där, pannkaka till morsorna och pärbullar till kiddosen. Sen lekte vi en massa och drack kaffe(jag drack, Viccy bryggde). 

Vid två åkte vi hem igen i snö vädret, det blev lagande av middag. Kyckling sen då krille kom hem kom jag in i mi andra andning som jag gör på kvällarna, dammsög, tvättade och vek kläde. Planerade kommande bakning inför min födelsedag. Jag kan somna gott då jag har gjort lite nytta. 🤩 
(null)

(null)

(null)