12 år har det varit vi!

Som sagt barnen stannade kvar i silje medans jag åkte till birsta en snabbis för att hämta ut min lagade telefon och sen hem och snabb duscha och fixa mig inför en kväll på pinchos med min man.
 
 
För vi kände för att unna oss och för att fira för idag är det hela 12 år vi har hängt ihop. Så vi tycker att vi är så förbannat bra som håller ihop i vått och torrt. Från tidiga tonåren hänger tills vi kommer bli gamla skruttiga och jag älskar min karl så förbaskat mycket och jag är så himla glad att han orkar med mig och känner till alla min bra och dåliga sidor. Han verkligen ser mig och det är jag innerligt tacksam för. PUSS 💕
 
 
Så vi åt en god middag på pinchos, Kristian hade aldig varit där och han blev väldigt impad och nöjd. Vi åt några rätter och sen tog vi också en efterätt. Och jagj tog en princess tårta, eller rättare sagt att det var kristian som manade den på mig. Jag var sugen på en annan men han sa - deeeen skriker efter dig. Och såklart sa han det så fick han en mega stor efterätt för sig själv, för skillnanden på våra var gigantiskt. Hahaha! Men den var god trots mini storleken. 
 
Efter maten åkte vi till jysk för att köpa en parasoll, snacka om kontraster i livet. inge gullegos på en strand eller sitta på en bar tills läggdags, nä vi åker och köper en parasoll. Men den är till våra barn så den är nödvändig. Sen åkte vi hem och knoppade säng och var taggade på att sova hela natten och en liten sovmorgon för min del. 😍