Fredag 13 juli -18

Det är ju faktiskt fredag den 13 idag men någon otur har jag inte varit med om än, PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ. Efter en bra dag med bästisarna så åkte jag och hämtade ut min nya telefon, IPHONE X. Och jag älskar den redan! Jag kände efter haft pappas sony med android att jag aldrig ska sluta använda iphone. Nej fy bubblan så jobbiga telefoner så nu är jag väldigt lugn i själen då har en fungerade telefon igen. Hallelulja 📱✌🏼
 
 
Det blev en lugn fredag kväll, jag tog och dammsög alla golv då det är sand varenda dag som är överallt, sen åkte krille och umgicks med Fredde och jag slog på några avsnitt av roalys medans man mumade på mint chokladen och linschips. Barnen somnade gott i sängen efter denna roliga dag och det kommer mamman också att göra och speciellt då ebbe mannen vaknade innan fem imorse, alltsåååååå lägg av med det unga pojke. Nu kom krille hem, ska gå och lägga oss för imorgon ska vi åka och sova i husbussen för en natt. 
 
 
(null)