Fredag 20 juli -18

Ja men hallå där stranden igen! Men idag blev det norrhassel med Viccy och Wille. Vi hämtade upp dom strax efter 10 vi var första på plats förrutom en gubbe som morgonbadade. Vi fick dden bästa platsen och sen så kom det inte så mycket folk på hela dagen men vi blev överraskad av att min mamma och pappa kom och badade med oss. Barnen blev glada och få vara med sina lek kompisar. Vi åt lunch där, ebbe och william sov i vagnarna, hoppade hoppborg, simmade ut till flytbryggan. Ja asså vilken kanon dag! Ännu engång. Vi åkte därifrån vid fyra, då släppte vi av de andra i karläng sen åkte vi hem för att äta middag. Det blev en frys pizza framför en film, en busig middag! Men det blev lättsamt för mig då jag var ensam med barnen då Krille jobbade länge.
 
Vid sju somnade ebbe sen såg vi film i soffan och efter liam somnade vid halv tio så skrev tony till mig och frågade om jag vill komma och ta en kaffe på balkongen. Gå sa krille! Så jag tog på mig shorts och linne och gick dit och kom hem efter klockan tolv. I shorts och linne satt jag hela kvällen. Sommarkvällar! ☀️💛  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)