Huuuusvagns semester igår men inte tanken idag

Taaaanken var att idag skulle min dag bestå utav att packa inför imorgon, då vi skulle till junsele sen åka vidare på husvagns semester... MEEEEN igår kom passen(SJUKT, gjorde passen i måndags, alltså 4 dagar sen) så när jag fick smset om att jag kund hämta passen så kollade jag för skojs skull på resor. Hittade en pang resa med ett pang pris. Men fick inte tag i Krille för där dom var så fanns ingen täckning alls, inte på hela dagen. Så jag öste med meddelanden. Men fick inget svar förns om några timmar och då sa ahan, vi pratar om detta ikväll men då åt ju jag ute med viccy så jag hade en sms konversation på kvällen då om hans tankar. Då lät han inte så peppande, han tyckte att det skulle dra iväg pengar. Men dagen efter, alltså idag fredag så tog jag upp hotellet på datorn och räknade ihop hela summan och då såg vi att det blir samma pengar som att campa i sverige, för det är inte billigt. Och Krille kunde flytta sin semsester vecka så då var det klart! Jag satte mig ner och bokade semester, VI SKA ÅKA TILL GREKLAND, CORFU med våra barn. SPÄNNANDE. Så jag blev as taggad och vi väntar med att säga till Liam, för annars kommer han tjata sönder våra öron. 🌴🌞
 
Så här nere får ni sneak peak bilder på hur hotellet ser ut. Ska bli så skönt, prick om en månad så lyfter vi. ✈️