Lördag 28 juli -18

Vi åkte ner till stan efter lunch, tog en fika på espresso house sen så försökte jag få ebbe och somnade men det gick ju sådär. Jag fyndande en bikini, och bh.

 Sen så efter nån timme åkte vi hem och fixade middag, då var jag i valet i kvalet om jag skulle följa med erika och frida ut på krogen. Jag bestämde mig för att följa med och Kristian var också sugen, så han ringde och hörde ifall barnen kunde komma och sova över och sen skulle även vi övernatta där. Och det gick bra! Så det var bara att börja snabb fixa sig och kyla vinet och sen åkte vi och lämnade barnen i svanäng sen for vi tillbaka till stan för att gå till Erika. Sen kom jesper och kajsa och gjorde oss sällskap, v satt där hela källen, spelade spel och värmde upp oss innan vi drog på estreet. 🐸

Vi drog från streetan vid två till subway och åt en macka, men när hände det semast för mig? Det vet jag inte ens själv. Krille blev väldigt paff att jag tog och åt på natten, var jätte länge sedan jag slutade med det. 🌯
 
Sen åkte vi med frida och kjell hemöver mot svanäng och smög oss ner i sängen och sov som några prinsessor med tunga huvuden. Det är alltid roligt att festa med dessa människor och gärna spontant, dom kvällarna är oftast roligast då det inte är en massa höga förväntningar. 🤭 (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)