Söndag 1 juli -18

Min tur att få sovmorgon så Krille tog barnen och sen kunde jag snarka vidare, en liten stund senare kom Krille upp med Ebbe då han är trött igen så vi fortsatte att sova sen kunde vi vakna till och mysa i sängen med varandra. Då vi klev upp hade Krille och Liam åkt till svanäng. Men Katarina och Saga var hemma istället, så vi kom ner och åt lunch direkt sen så började jag städa huset. Saft fläckar och sand var det överallt(kändes det som). 
 
Senare åkte jag liam och katarina och handlade mat, vi skulle bjuda mamma och pappa på tacos då dom kom hem. Men innan dom kom hem och vi åt så var jag kenny och Liam ute och blåste upp Liams rutschkana och pool som han åkte flera gånger tills rumpan blev alldeles röd. Sen åt vi middag ute på altanen då solen visade sin bästa sida. 
 
Vi åkte hem lagomt till barnens läggning, så efter jag fick ebbe att sova så gick jag till parkeringen för att möta upp tony så åkte vi till södra allén som har ett ute gym så vi körde ett liten träningspass. Jag måste börja ta mig till gymmet igen, men roligare att vara ute att ta en prommis eller vara på ett utegym.