Tisdag 24 juli -18

Klockan sex ville mina barn kliva upp och leka och då vi sov över i Willes rum så var det inte så lätt att föröka vara tyst så innan dom började leka med alla leksaker, så skyndade jag mig ner och slog igång soffan. Efter en lång stund så vaknade wille... helt otroligt tanke på mina barns höga röster. Efter frukosten så tog vi med barnen och skjutsade dom till deras farmor, för vi hade fixat barnvakt idag då vi hade vattenskoter dag på schemat. Äntligen fick vi gummorna också vara med och umgås med våra män. Så vi åkte ut till skatan där dom glatt väntade på oss. Jag äääääälskar att åka vattenskoter, speciellt då det var lite vågår så man studsade på vågorna och oslagabart att få se Viccy flya som en vante bakom Fredde och skrika sluuuuuta. Jag fullkomligt älskade det! Vi hittade en strand som vi stannad och badade en stund innan klockan tickade iväg och det var dags för lunch.🙄
 
Vi bytte om först och sen tog vi en promenad till restuarang skatan, jag tog lunch buffen som var gudomlig. Massa röror och lax. Det som jag älskar! Sen tog vi även en effterätt, hallelulja! Vi gick med tunga steg tillbaka till stugan, och sen bytte vi om igen och tog på oss flytvästarna och körde ännu mer. Vi hann stanna igen på en strand och doppa oss, tempen i vattnet är fantastiskt! 💁🏼‍♀️
 
Efter många timmar ute på havet så började klockan närma sig fem/sex så vi kände att nu är det dags att hämta hem våra barn. Men denna dag kommer jag leva på länge, åka vatteskoter, äta god mat, fika, umgås med våra bästa vänner.  Taaaaack för idag! Kommer leva länge på detta. aaamazing 💦💙
  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)