Onsdag 28 juni -18

Samma visa varje dag, Ebbe vaknar tidigt. Och när jag säger tidigt så är det inte klockan 6-7 som vissa tycker är farligt sällsynt. Utan nej 6-7 är rena rama sovmorgon för en annan. Nej men Ebbe de Beau vaknae varje morgon kl 04. OM jag har tur så somnar han om och det hade jag imorse men bara för en stund sen så flög han omkring mellan mig och Liam som var helt väck. Fan inte okej alltså. Jag ser inte fram emot att börja jobba om han ska vara sådär morgon pigg 😂 

Innan lunchen så kom mamma och åt lunch med oss och hade köpt med sig fika bröd. Så vi fikade ute medans barnen lekte på uteplatsen. Som jag diggar den. 👌🏼 

Jag och barnen for sen på några ärenden i Birsta, medans mamma fick åka hem och VILA. Som doktorn har ordinerat. 👊🏼 Vi köpte blommor och jag hämtade ut paket som jag har beställt. 💁🏼‍♀️

Det blev mellis och en till vila för Ebbe medans jag slängde ner röven efter en svettig shopping tur. Middagen åt vi framför tvn för idag var det Sverige mot Mexico OCH SWEDEN VANN 🇸🇪⚽️ Grymt! 

Medans matchen var så hade vi tvättstuga så jag drog med barnen upp och ner för jag ville tvätta ner kissade sängkläder. Och jag hade inte kunnat väntat på krille heller för han sover borta på jobb igen. Så det är meckigt att rodda just den biten själv. Men det gick och barnen hade kul medans mamman blev svettig ännu engång till innan tvingade stunden av duschen då det är sand fulla kropparna. L i f e  (null)

(null)