Sådär, välkommen tillbaka.

Nu har jag inte haft min blogg aktiv på en vecka för jag kände för en paus. Men den största anledningen till att jag gjorde så att det var lösenord var för att jag känner av att det är människor som läser min blogg som känner att det räcker för att engagera sig i mitt och min familjs liv. Och då tycker jag det är fel att man ska kunna gå in på bloggen för att läsa om vad vi gör på dagarna och hur vi ''mår''. Det räcker inte i mina ögon. Men så är det och jag kan inte ändra på dom människorna. Men nu ville jag öppna upp bloggen igen för att skriva, men jag tänkte fakiskt att varför har jag den öppen? jag skriver mest för min egen skull och mina barns för det är väldigt kul att gå tillbaka och läsa om våran vad vi gjorde på ett visst datum då jag verkligen skriver om VARJE DAG. Jag kanske inte sitter varje dag och uppdaterar men jag vill ändå skriva som en dagbok att det är every single day. Samt att man släner upp bilder på barnen och i lägenheten så man har minnen från denna tid då man bodde här i granloholm. 
 
Men som sagt kära människor ni som orkar läsa min blogg, ni är inte många men ni är trogna. Nu är ni välkommen igen och se allt som sker. Och nu har ni många inlägg att läsa ikapp då jag har suttit i min ensamhet och gjort alla en veckas inlägg. Och gjort om desginen så det känns roligt att komma in här.
 
Be kind to each other.