Andas

Man glömmer lätt bort sig själv, oavsett om man har barn eller inte. Lätt att man fokuserar på allt runtomkring som ska funka. Ikväll blev man lött frustrerad på bara att man kan inte bara lämna hemmet för en sekund, åka iväg och träna å svettas bort lite frustration. Det var saker jag inte uppskattade då jag inte hade barn att det var så enkelt att göra impuls saker eller att det var lättare att fly från vardagen. 

Ikväll åkte krille iväg med Kenny till skogen så jag skulle lägga barnen, inget ovanligt men blev lött gråtfärdig då det ska jävlas jämt. Ebbe vägrade ta vällingen, slog bort den hela tiden, spillde välling överallt och medans jag ska natta han så går Liam på toa och ska såklart skita och ropar KLAAAAAAAR tusen gånger, kommer in till badrummet då har han kastat mer toarullen på golvet så det var en uppsjö av toapapper på golvet (för övrigt så händer väldigt ofta att papper är överallt.) Å medans jag är där inne så blir Ebbe pigg). ANDAS VIKTORIA. Skulle ha gått en kurs, en meditations kurs.