Fredag 23 mars -18

Klockan åtta stod våra bästisar inne här i huset, livet som små barnföräldrar. Tidiga mornar blir lika med långa dagar. Så Johanna och barnen kom och lekte med oss hela långa dagen, var ju lika bra då vi båda var vaken klockan sju, varför sitta hemma och vänta på att klockan ska slå? Alla barn lekte så bra, de stora var ute en lång stund och lekte. Medans Ebbe och Lias kröp runt här i cirklar. Sen gjorde jag en skattkarta så dom fick leta efter skatt som bestod utav en varsin klubba. Dom var så exalterad över att leka pirater, dom fick ha en varsin scarf på sig och sen gjorde jag en bana hur vi skulle gå med olika stopp om olika övningar. Söt pojkarna! 👦🏼👦🏼👦🏼

Dom stannade även kvar på middag, krille köpte med sig sibylla till middag. Men det var trötta killar vi hade vid middagsbordet, så innan dom åkte hem så gjorde jag en ny skattkarta med en leksak ifrån byllan. Sen åkte familjen glamsjö hem till liden och mina barn och min man somnade tillsammans. Trötta familjen. 👨‍👩‍👦‍👦

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



(null) (null)

(null)

(null) (null) (null)