Kladd Ebbe.

Idag fick jag göra en sak som jag blev väldigt brydd över! Men först lämnade jag Liam på dagis, söv ner ebbe och slog på datorn. Sen fick jag ett telefonsamtal och pratade med en kvinna i över en timme om Lindex. Det var en marknadundersökning, nu tänker ni äru helt slut i huvudet? Som pratar med någon i över en timme, varför? Jo för jag fick ett presentkort på 600 kronor. Alltså helt sinnes! Jag var en av de slumpade personerna i sundsvall som fick göra detta och jag tackar inte nej till detta. Tack å tack 
 
Sen vaknade ebbe medans jag pratade men det gick bra, han fick majskrokar och tittade på tv, sen då jag var klar så åt vi lunch. Men det slutade md mat överallt, speciellt i håret. Vet om om han blir inspirerad av min gudson William som också kör den grejen. Så han fick duscha av sig, väldigt länge. Han älskar verkligen vatten, där kan han sitta väldigt länge.  (null)

(null)

(null)