Lördag 17 mars -18

Jag börjar smått sakna min säng, mamma och pappas är lite väl hård för min del. Det är den enda jag saknar men förövrigt så älskar jag att bo här. Sååå himla skönt och underlättande! Finns det ingen rik och generös människa som vill ge oss en handpenning på ett hus så vi kan åtminstone kunna köpa ett? Vi behöver inte hela summan till huset bara handpenningen. Snälla? 
 
Men njut mamma och pappa i thailand för vi njuter för fulla muggar här hemma i erat mansion. Idag fick vi leka med Viccy och Wille, full rulle på alla tre barnen. Jag passade på att tömma och spola rent jacuzzin, så det är fräscht vatten tills nästa helg då jag ska bjuda hit några på middag. Efter lunchen passade vi på att vara ute en stund, jag och viccy skottade av altanen då Liam och Wille var nöjda och glada barn. Sen blev det ännu mer lek inne innan dom åkte hem. Jag älskar då det är fart och fläkt! 
 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)