Lördag 3 mars -18

Jag vaknade av ett medelande att Johanna hade blivit förkyld! Fick verkligen inte hända, speciellt idag då vi skulle på klassåtertäff ikväll. Det vi har sett fram imot länge! Och Viccy för den delen också men kunde inte heller då Fredrik hade blivit sjuk. Så dagen gick åt att jag hoppades att johanna fick lite energi och fick må bättre att kunna åka. Men tyvärr blev så fallet! Det slutade med att jag inte fick med mig mina wingwomens och jag satt hemma med Linus och Krille och ''förfestade''.  Men innan det kom en tjej och sminkade mig, egentligen skulle hon ha sminka båda mig och johanna men jag tänkte äh va fan hon kan ju lika gärna komma hit, hur ofta blir man så förbannat snyggt sminkad då man ska på krogen? Så hon var här ca 1,5 timme och jag blev pang snyggt sminkad. Sen fixade jag håret och tog med en drink och väntade på att klockan skulle slå tills vi åkte ner på aveny. 
 
Vi kom dit, och gick till qbar där nästan alla var samlade. Mest bergsåker faktiskt! Träffade gamla klasskompisar både från bergsåker och stöde men även många andra bekanta anstikten. Men nu har man ju dessa sociala medier så man har rätt så bra koll på de flesta så men kul att det är 10 år sedan vi gick ur nian. Helt galet och det som är ännu mer galet är att jag har samma karl som jag hade då. 
 
Vi åt middag där och drack nått till maten, jag måste säga för 400:- var inte maten sådär super bra. Ganska tråkig och smaklös, och inget drickbart fick man till maten och det var inte värst bra priser i baren och väldigt dåligt utbud. Riktigt tråkigt! Och dj:n ska vi inte ens prata om.. han var ite för gammal för att göra oss nöjda på dansgolvet. Släng in några yngre människor som ska spela en färsk musik. Efter maten åkte jag till tony och hände med han, sara, christine, linda och linnea. Var där och drack lite och surrade innan vi alla åkte ner på aveny. Dansade lite och träffade ännu mer folk sen innan två åkte jag och Kristian hem med taxi. 
(null) (null) (null)
(null)



(null)