Onsdag 14 mars -18

Efter dom åkte hem så tog jag ut grabbarna, passade på att hänga utomhus då solen fortfarande var uppe. Ebbe satt i vagnen och Liam åkte snowracer å klättrade på snöhögar. Jag passade på att skotta brokvisten och snygga till och sopa undan snö. men är inte så lätt att det ska vara snyggt skottat då Xhanti är världens lataste hund så hon pissar utanför bron så gula fläckar överallt som betsar sig fast i backen. Men vi fick oss frisk luft och somnade inte i soffan som det hade kunat vara risk för ebbe då han inte vill soca eftermiddagstuppluren. 
 
Då vi kom in så hängde jag tvätt och dammsög innan vi gick upp och dushade allihopa. Sen la vi oss alla och läste bok i sängen och mina två små grisar somnade fort. Jag tittade lite på  tv, innan jag kände mig trött och gjorde dom sällskap i sängen. Då Krille sover på hotell i natt så myser jag med Liam i stora sängen så man slipper känna sig så ensam.  (null)

(null)

(null)