Onsdag 28 mars -18

Gårdagen var ju såååå himla bra, och idag fick man ''sova ut'' för barnen sov över i silje. Jag vaknade vid åtta ändå, men klev upp och åt frukost framför tv. Bara en sån sak att sitta i soffan och äta själv utan att behöva mata något barn är ju rena rama lyxet. Jag var hemma och slöade någon timme till sen klädde jag på mig och åkte ner mot stan för idag skulle jag ju jobba för första gången, jag hade bara ett ställe att städa på så det var väldigt lugn försa arbets dag. Men kändes bra att testa lite för imorgon är det en hel dag som gäller. 
 
Efter jobbstunden åkte jag och hämtade Liam på dagis, mamma skjutsade han på dagis imorse och fick tillochmed rita dit några prickar och rosiga kinder. Så ett kort med en påskkärring fick man skickad till sig. Efter jobbet åkte vi til silje och checkade läget med ebbe, fikade mellanmål och packade ihop allt innan vi åkte hem till middag, jag fixade ihop en enkel makaronpudding. Efter Krille kom hem så åkte jag iväg till timrå till gymmet, boxning stod på schemat. Så himla skoj! Om ni tycker om att träna så måste ni testa på ett box pass! 


(null)

  (null)