Onsdag 7 mars -18

Vi ville leka med mormorn/mamma idag, så efter vi åt frukost packade vi skötväskan och ringde henne för att säga att vi är påväg hem till henne men då var hon påväg hem till oss, om bara några minuter var hon vid lägenheten. Se där var vi tänker likadant! Men hon kom till oss och tog med gåstolen å leksaker sen åkte vi alla till silje. Åt våfflor till lunch, sen gick vi ut och klättrade på snöhögar och drack varmchoklad. Den grejen gillade Liam! Hoppas han blir en varmchoklad drickare som jag! Bästa som finns i en kopp. 
 
Sen kom saga och katarina och mamma fixade ihop mididag till allihopa. Hon ville äta med alla barn/barnbarn innan dom drar iväg i flera veckor. Sen åkte jag hem med bara ebbe för Liam skulle promt stanna kvar och sova och mamma tackade inte nej kan man säga.
 
Då jag kom hem så bytte jag om snabbt och or ut på birsta, kollade på kappahl med johanna då det var 3 för 2 på all barnkläder och jag rensade åt ebbe igår och den stackarn har det väldigt klent med kläder nu kan man säga. Så jag fyndade lite åt han. Sen var johanna hungrig och jag bangade inte att äta såklart så vi åt på huckleberry, en grillad macka med kaffe. Vi skulle iväg och träna egentligen men vi var på birsta i 1.5 timme innan vi kom till gymmet men vad gjorde det. För vi gjorde oss nytta ändå, körde i 30 minuter på cross trainern. Då kände man sig nöjd efter en grillad macka! 
 
 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)