Proteinbröd.

Efter jag hade skjutsat mitt stora barn på dagis så åkte vi hem och jag sv ner Ebbe sen tog jag och akade clean eating protein brödet. Och var det var smidigt! Tänk om alla bröd är så himla enkla att ''baka''. Man tillsätte 3 dl vatten med en påse bröd mix sen hällde man ner det i formen som ingår. Låt stå i 5 minuter sen in i ugn 50 minuter sen är det klart. Bara att skiva upp, jag fryste in några skivor också, 
 
Hur det smakar? Jo det smakar nyttigt, men absolut inte dålig smak utan vääldigt gott. Jag skulle vilja köpa det fler gånger men då blir det ganska dyrt i längden då det kostar en del. Och för mjukbröd känner jag inte det är värt pengarna. Men det var väldigt roligt att testa. Men som sagt, tänk om man gjorde så här jämt då man villa göra bröd. Då skulle jag ALLID baka.  (null)
(null)


(null)