Söndag 11 mars -18

Men vi fortsätter njuta va solen och tanka D vitamin. Efter frukosten packade vi fika och klädde på oss varma kläder för att vi skulle hänga uppe i stugan i svanäng. Jag tog skotern upp och Liam satt ensam i skoterpulkan. Gav mig tummen upp hela tiden att det gick bra! Stor killen! Det är sm et sömnmedel för han i den pulkan, ser ut att sona vilken sekund som helst jämt då han åker den. 
 
När vi kom upp så var svärisarna redan där, vi åt lunch. Våfflor och grillad korv, Ebbe sov en stund i vagnen och Liam lekte jätte bra b¨de ute i snön och i stugan. Krille körde skoter och jag skulle också köra en sväng och då jag ska gasa upp för en liten kulle så skriker Krille. Jag trodde han skrek STOPP men han skrek GASA. Så jag stannade, och där satt vi fast. Fasen vad snö det är! Vi höll på en bra stund med att skotta, lyfta, skotta(eller mest ajg som skottade då min karl har vädigt tåligt tålamod ibland och har inte den motivationen.) Men jag såg det som en träning. Men tillslut fick vi ta den ny inköpta som svärhar inskaffat, en fyrhjuling med tak(eller den är väl typ klassd som en traktor) och på den så finns det en vincsh så tillslut fick vi upp skotern ut hålet. Helt slut blev vi båda två! Och karin som fick ta hand om våra barn och en trotsig Liam som skulle klä av sig hela tiden. 
 
När vi fick upp skotern packade vi ihop sakerna och åkte ner igen, vi hade trots allt varit ute i solen i många timmar. När vi kom till svanäng så åkte jag, krille å Ebbe på en sväng med fyrhjulingen inan vi fick middagen serverad, hemmabakad pizza. Nom nom nom. En riktigt underbart bra dag! 
  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



 
(null)