Söndag 25 mars -18

Idag var dagen kommen, då äntligen mormor och morfar skulle komma hem. Så på förmiddagen städade jag undan alla våra saker och sen gjorde jag och Liam en födelsedags tårta som mamma skulle få, den som Liam har tjatat om ända sen dom åkte, en racerbils tårta och nu kan ju inte jag baka så bra så jag förneklade tårtan. 
 
Vid tolv kom dom hem och Liam blev överlycklig, och sen lekte dom massvis och vi barnen fixade middag, Årets första grillning, så himla efterlängtat! Vi var där efter middag, sen åkte vi hem för att mamma och pappa skulle få sova. Då vi kom hem, så badade vi barnen och nattade dom. Sen slog vi på advokaten, innan vi hoppade ner i våran säng, som jag har saknat den. Min över mjuka säng! Men saknar ju att ''ha'' ett hus. 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)