Tisdag 13 mars -18

Men en lycklig Liam fick jag på morgonen som blev på ett väldigt bra humör då han fick höra att han skulle få gå på dagis efter ett uppehåll på ca 1,5 månad. Men hellre att han har varit hemma under hela hemska vabruari och speciellt då mamma och pappa skulle till Thailand så ville jag inte låta han smitta dom med nån bacill. Men idag så ringde jag och dubbelkolla så allt var lugnt på föris å det var det! Så vi lämnade av han där vid halv nio sen fortsatte jag köra mot svanäng. Ebbe fick ha en farmor dag! Så jag kunde åka hem ifrån, dammsög och moppade golven, (dammsuga kan man göra i sömnen numera). Vid halv tio fick jag främmande av  Bianca och Elin. Fick lukta på bebis och sen gjorde jag lunch. Kycklingsallad fick det bli med varma baguetter. 🥗


Vid halv två hämtade jag hem Liam så han också fick träffa nytillskottet, han ville mer än gärna hålla i hon. Han nämnde att han ville ha många bebisar och man vill ju inte säga nej till det då han är så duktig & intresserad av bebisar 😍😍😍 

Vid middags tid åkte gästerna hem och vi åt middag. Jag tänkte träna eller gå ut på en promenad men blev hemma istället. Fixade med bilder på datorn och tittade på hockey. 

Nu ska jag sova bredvid min snarkade man och en snarkande hund på golvet 🐷🐽 

(null)

(null) (null)

(null)

(null)