Tisdag 20 mars -18

Då jag och Ebbe var påväg mot dagis hämtning så ringde Linn och hörde om vi skulle vara hemma men vi hade tänkt och matar ankorna (ja vet pappa, änder.. eller säger man ändor?!).🐤🦆 Så jag sa att vi kunde ju mötas där, jag bjussade henne på en kopp varmchoklad som dessutom var åt det nyttiga hållet och Liam hade fått en matlåda med sitt mellanmål. Medans vi drack en varm kopp så gick Liam runt och kastade gamm macka åt pippisarna och de små barnen Ellie å Ebbe sov sött i vagnarna. Vi blev där en stund tills vi kände att vi började bli lite kalla. Vi sa hejdå till varandra, sen åkte jag och mina barn till Ica för att handla. 

For hem och gjorde dagens middag, tacos😍🌮 Sen tog vi en vilostund i soffan, efter jag duschat barnen och hade gjort vällingsflakorna klar så åkte jag och xhanti. Vi hälsade på Sara och Tony, Kristian var så trött så jag förstod att jag skulle få tillbringa ensamtid i soffan så lika bra att åka och träffa folk å surra lite skit. 

Nu ligger jag i sängen, har fortfarande energi i kroppen så efter jag kom hem så tog jag rätt på disken och gjorde matlåda till Kristian. Jag känner att jag har mer att ge idag men lika bra att sova. Då Ebbe kommer vilja kliva upp om några timmar, men helt galet att jag inte är däckad för längesen. Men jag klagar inte, jag är glad för att få känna sådan här energiska dagar oc solens strålar för mycket för kroppen. Godnatt 🌤👋🏼

Här så sov inte Ebbe något längre som ni kan se 😂👇🏼 (killen som gärna vill vara vaken och inte missa något)🙄  (null)

(null)

  (null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Han råkade somna lite grann med alla leksaker på sig, utslagen pappa 😴
#1 - - Mia:

Fin blogg🌼