Torsdag 15 mars -18

Våran dag gick åt att vara hemma, tog en promenad. Ebbe somnade i vagnen sittandes(la ner han sen i liggläge) och jag åkte och hämtade Liam på dagis medans min farmor passade ebbe. Sen då jag kom tillbaka så packade jag in ungarna i bilen. Vi for till midlanda och hämtade Kristian. Då vi sedan sitter och äter middag så hör jag ett högt skrap ljud och Krille blir jätte paff och frågar om det brinner. Då har grannes ladgård brakat sönder, snö takras och det kom som rök moln. Vilken jäkla smäll! Springer över till farfar och farmor och dom hade hört samma och blivit rädd. Farfar gick över och ingen inne i byggnaden och blev skadad, men vilket jäkla förödelse. Liam blev så himla nyfiken så vi gick dit för att kolla och knäppa kort för att visa mamma och pappa. Otäckt! I år har det varit så många takras, förbaskade snö. 
 
Nu har jag suttit och gjort klart mina föräldrar dagar, ikväll har krille jobbat så jag och barnen har varit solo igen och lekt. Blev en tidig kväll för ebbe, då han ska kliva upp kl 5 varje morgon. Så då är det inte så konstigt att man vill sova vid 18 tiden. Nu ska jag gå ut med xhanti sen går vi och lägger oss också. Jag börjar bli hungrig men då jag brukar bli hungrug såhär sent på kvällen så går jag och sover istället för att äta något. Godnatt! 
 

(null)

(null)
(null)