Torsdag 22 mars -18

jag gillar att vara ensam med ebbe vissa dagar, väldigt skönt att bara går unt i mjukis kläder och dricka en kopp kaffe medans ebbe kryper runt överallt. Har har sovit väldigt dåligt denna vecka på dagen, kör en halv timmes vila då han ska sova. Man hinner inte göra så mycket själv som man skulle vilja men han får haka på då man viker tvätt och bäddar rent i sängarna. Vi åkte och hämtade Liam på dagis, till middaf gjorde jag havre och banan våfflor till mig och till grabbarna blev det potatis bullar. Efter maten gick jag ut och dammsugade mamma och pappas bil. Jag hade ebergi utskott som jag vill göra av med så då fick det bli dammsugning, sendå krille hade nattat barnen så tog vi och bubblade första gången i poolen sen vi bodde här. Det var väldigt skönt och en klar stjärnhimmel så blev det helt perfekt! 
(null)