Torsdag 29 mars -18

Klockan sex började min arbetsdag och inte så svårt att kliva upp då mina mornar är jämt tidiga och just idag så ville Ebbe vakna vid 4 men fick han att somna om efter en stund. Så jag klev upp och åt en god frukost innan jag gjorde lite vällingsflaskor till barnen sen åkte jag ner på metropol och städade. Sen flöt resten av dagen på fint! Det var faktiskt ganska skönt att jobba, få upp lite tempo och man rörde på sig på ett helt annat sätt än vad man gör hemma om dagarna. Fick dessutom jobba med Vickan så då blev dagen ännu roligare! Men jobbet är sig likt och upplägget är detsamma! Men skönt att jobba någon strö dag här och då så man förebreder sig mer på det arbetslivet som man nån dag kommer att ha och man får lite extra pengar till nästa månad är inte helt fel!
 
Efter jobbet åkte jag til svanäng där mina barn var, idag skulle vi få äta årets första påskmiddag. Så himla gott! Jag älskar ju all sorts mat men speciellt jul och påskmat, nom nom nom. Blev påskägg letning också(dom som fick leta längst var jag och min man såklart) barnen fick ett varsin med mumsiga godisar(Liam alltså) och leksaker å annat gott! Jag och min man fick godisar och ett presenkort på bio, så himla kul! Tack snälla svärisar för maten barnpasningen och påskäggen!  


(null)

(null)

(null)