Torsdag 8 mars -18

Det var väldigt behagligt att ha ebbe ensam imorse för efter han somnade sin förmiddags tupplur så började jag packa ner al,t. Kläder till mig och barnen och alla dess mat. Sen hämtade jag ner bilen och sprang upp och ner med alla kassar. Det var skapligt många kassar som man fick konka upp. Men det belev väldigt mer lättsammare än om Liam skulle vara hemma. Sen åkte vi till silje, och nu bor vi här och harskickat iväg mina päron. 
 
Vi vinkade av dom vid ett tiden åkte dom, sen har vi inte gjort så mycket utan mer än äta städa, leka. Liam klädde på sig och lekte ute en stund, tog på han reflex västen sen kunde man hålla koll på han. Efter maten fick Liam äta en glass och titta på film. Våra dagar kommer nog se rätt så likadan ut, kommer inte bli så rolig läsning kan jag säga. Just nu är jag i nån sorts svacka... men hoppas jag blir mer allert och gladare då jag for bo här. Lite mer friskluft och bubbla i poolen då och då ska nog göra nytta. 
 
(null) 
(null)


(null)

Mormor och Ebbe var tvungen å mysa länge länge då dom inte ska ses på 17 dagar 🌴☀️