Fredag 18 maj -18

Vi åkte till silje för att leka med mamma och Lilly å låta timmarna gå. Dom leker så bra med allt möjligt, med bilar, rutschkanan, Barbie, i leksaks köket. Så kul och se! Och jag är väldigt glada att dom är så tajta i åldern, det kommer dom ha nytta av i livet.  ✨

Vi fick mat där sen så vid ett åkte jag och mina grabbar till Birsta. Jag skulle köpa nån dop present till Ellie och sen in på ÖB för fredags godis och "bra att ha saker" skulle köpas. Sen åkte vi hem för att vänta in pappan för fredags mys. Blev pizza för Liam och oxfilé för mig krille sen efter Ebbe hade somnat poppade vi popcorn och såg på film. ÄLSKAR DESSA MYS KVÄLLAR MED LIAM ! 😍😍😍😍 

Efter Liam var trött och ville sova så tittade vi på tv, slutade med att vi somnade bredvid varandra i soffan. Innan klockan 22 😂😂 

Liam och krille skruvade ihop sandlådan.. nu ska det bara fixas sand sen är det klart). ⛱ (null)

(null)