Kött, kladdis och gym.

När jag var på norra berget frågade Viccy om vi ville äta grillat med dom, det tackar man nej till. Så jag tog barnen till bilen och åkte hem en snabbis för att hämta kläder sen till karläng. Krille kom sen efter han hade jobbat klart, barnen var ute och lekte i bara tshirt. Kanon väder! Och maten blev awesome, sen fixade viccy en kladdmuffinsar, nom nom. Vi åkte hem vid sju efter barnen blev super trött och Wille ramlade och slog pannan i ett handtag, då kände vi att barnen var på övertid och var över trötta. Vi åkte hem, ebbe skrek hela vägen hem och liam höll på att somna. Då vi kom hem så nattade krille barnen direkt och jag bytte om och ÅKTE PÅ GYMMET. Hallå viktoria? Helt galet! Men jag tränade inte igår så lika bra att få det gjort. Det gick trögt, va trött som fasen efter en lång dag men jag gjorde det. Klapp på axeln. 

(null)

(null)

(null)

(null)