Måndag 14 maj -18

Mamma kom hit så hon hämtade Liam och jag tog William och Ebbe i min bil.vi tyckte att vi kunde vara där och leka idag för solen lyste så varmt och där leker barnen så bra utomhus. Vi blev kvar där hela dagen, hoppade studsmatta, lekte i sandlådan, åt pannkakor, blev även ett bad för pojkarna. Det är nu tiden börjar dom blir smutsig för allt dom för ute, svarta fötter och svettigt, kladdigt hår. Men Wiliam Selin blir alltid kladdig, den unge äter med hela kroppen, spelar verkligen inte roll VAD han äter. Haha! Vid tre kom Viccy och hämtade han, vi blev kvar i silje och Krille kom och köpte med sig sallad ifrån bästa gonzalos. 
 
Jag hade packat med träningskläder, man vet aldrig när man får chansen att åka till gymmet så jag drog direkt till gymmet och Krille tog hem barnen. Som sagt.... snart gör jag alla övningar i sömnen. Då Jag kom hem så åkte krille direkt för att kvälls jobba. Här går om varandra, om inte jag tränar så sover han, eller så är det jobb eller något annat. Men tur det bara är en period det är såhär. 
  (null)

(null)

(null)

 

(null)

(null)

(null)

(null)