Tisdag 16 maj -18

Jag och Wille har varit ute och krattat, plockat pinnar och lekt ute med saker medans Ebbe tog sin förmiddags luris. Sen då han vaknade åt vi pyttipanna till lunch, så snälla grabbar, vid tr åktegolliga William hem och mamma hämtde Liam på dagis, sen kom hon hit så började vi fixa här ute på altanen. Vi ska få låna deras paviljong tält som dom inte har någon användning av. Men det saknades delar så mamma och Liam for till silje för att hämta de sista. Dom tog med sig pappa sen så fixade han middagen medans vi satt upp tältet. 
 
Vi höll på hela kvällen, krille jobbade senare så mamma hjälpte till med att lägga och bada barnen och dom hade somnat gjorde vi det snyggt med gräs och alla diverse saker. Det blev så himla mysigt! Nu ser man fram imot alla dagar och kvällar då vi kommer äta mat, fixa, dricka ett glas vin där. Tack snälla mamma och pappa för eran hjälp!
 
Utan mamma hade jag inte fått dett så fint, hon har köpt blommor, tog med sig jätte många krukor(då alla mina har gåt sönder för jag hade råkat glömt att ta in dom under vintern så alla hade spruckit) och sen fick vi ett ute bord då vårat gick sönder i vintras då takraset vägde lite för mycket så benen gick av, hon hade även med sig en vaxdux som prydade bordet as bra. Och sen fick vi ju låna tältet och inte nog med det så fick ju ebbe en sandlåda i ett års present så den ska vi sätta på plats. Som sagt.... skulle aldrig haft det så bra utan mina föräldrar!  
 
Vi slet som några djur så jag var helt slut då dom åkte hem men det stoppade inte mig från att göra dagens träningspass i tv rummet. Sen somnade jag trött och lycklig. 
 
(null)

(null)

(null)