Tisdag 22 maj -18

Men vilken frihets känsla! Vaknar upp alldeles själv i lägenheten, fick ett sms från chefen på badhuset att dhlr kursen är inställd så jag hade alltså dagen fri ända till klockan 17 då jag skulle börja jobba. 

Jag tittade en stund på tv medans jag åt frukost sen började jag att ta tag i saker som jag har velat gjort länge. Vika alla "huller om buller" kläder i garderoben. Rensa bort vinter skor och kläder i hallen. Ut med det till förrådet, la allt i sin ordning där. Hann tvätta 3 maskiner och hänga ut det på altanen, (sommar väder! ☀️☀️☀️). 

Åt lunch, sen for jag iväg på gymmet en timme och svettades! Ica maxi handling, hämtade ut en klänning på Gina, hem och moppade golven och åt middag SEN for jag på jobb. Jobbade typ till nio. Sikken effektiv dag mina vänner! Och jag har min mamma att tacka, ✨💛🧡💛  (null)