Torsdag 10 maj -18

En röd dag, en ledig dag (ja nu är jag mammaledig men dom som jobbar brukar vara ledig), Men krille skulle jobba idag så jag och kiddos åkte till silje. Vädret visade sig från sin bästa sida, saga med hennes päron var också där. Jag hjälpte till med att skrubba poolen, tog även en promenad med ebbe sovandes i vagnen. Men så fort vagnen stannar så vaknar ungen.... suck suck suck. 
 
Vi var där till ca 16 tiden sen åkte vi till svanäng, där fick vi grillat till middag! Sen åkte vi hem och jag skulle natta barnen men liam skulle absolut ha Kriile i sängen också.. och där somnade vi allihopa. Och jag gillar att somna tidigt ibland men då vill jag gärna sova hela natten men som det blev ikväll så vaknade jag eter några timmar, sen var jag väldigt pigg... men tillslut så fick man själv somna. 


(null)

(null)

(null)

(null)
(null)