Tisdag 1 november -18

Vi tänkte skjutsa Ebbe på förskolan idag men var fortfarande lite hostig så vi frågade ifall svärmor kunde passa han halv dag och det gick bra. Så jag jobbade till lunch sen åkte jag och Liam till svanäng å hämtade hem våran Ebbe klebbe. 

Sen for vi hem och jag började med middag, krille jobbar sent så vi var själva hela kvällen. Och jag gick och la mig tidigt, är väldans trött på kvällarna numera men det är ju så skönt att sova så många timmar. 😴✌🏼  (null)
Nu är det en ny månad och finns roliga saker på agendan. ✨ 
🍁 Hund/hus vakt till helgen.
🍁 Barnkalas. 
🍁 Middag med pumorna 😉
🍁 Sagas ett årkalas. 
🍁 Bio med mamma. 
🍁 Stand up kväll. 
🍁 Liam fyller år. 
🍁 Julmarknader. 
🍁 Kanske en helg tripp med maken. 😏 
🍁 Ska åka till Ullared slutet på november. 

Och många andra saker som att umgås med nära och kära å förhoppningsvis träna mer.