Tisdag 20 november -18

Äntligen börjar man bli en människa... igår natt vaknade jag av att jag nödde pyton. Mådde illa och la mig i soffan, sen kände jag att nuuuuu spyr jag. Sprang till toan och där kräktes jag. Som förövrigt har inte hänt sen förra år tillbaka (förrutom nån kväll med mycket alkohol). Men nu hade jag med säkerhet inte druckit. Jag kräktes från 00.00 till ca 05.00. Sen då pojkarna vaknade så la jag mig i sängen och där låg jag hela dagen, helt slut. Orkade knappt titta på telefonen vad klockan var. Och magont utan desslikes sen fick jag feber. Det jag kunde äta på hela dagen var en rugga hårdbröd och nått glas vatten. Fy farao. Hoppades hela tiden på att inte grabbarna skulle bli dålig. Jag sov princip hela dagen. 🤢 Men idag var det bättre, har inte varit på toa nångång sen igår klockan 08.00. Men man känner sig helt slö och slut. Nu är det bara vänta och se hur det går.