Fredag 28 september -18

Vi kämpar på, åkte på dagis imorse och sen har vi varit där hela dagen. Sista dagen jag är där sen ska krille vara där för på måndag börjar jag jobba efter min mammaledighet. Så då får dom två rodda i inskolningen och det kanske går bättre med pappan, vem vet? 
 
Kristian åkte på middag och ute kväll, han skulle på överasknings middag för Mattias. Sen ut på krogen medans jag myste på med barnen hemma och sen överraskade mamma oss med att komma. Hon hade köpt nya stävlar till barnen, och sen lekte dom på rummet. Men inte bara det utan att hon nattade dom också och medans hon läste bok så åkte jag ner på ica för att köpa godis till mamma och hundmat till fredag schyst fredags handling! Sen efter barnen hade somnat så tittade vi på film och åt godis. Trevligt att slippa vara ensamma för mamma skulle vara gräsänka också för pappa var också ute på stan. Vilka party pappor! Mamma åkte hem vid tio och sen gick jag och sov med barnen. Alla i samma säng, det är mysigt då Krille inte sover med oss. 👋🏼😍 (null)

(null)

(null)



(null)

(null)