söndag 14 oktober -18

Alltså så typiskt. Då vi är barnfri och vaknat upp icke bakis så varför kan man inte sova längre? Nä vi klev upp vid 7, super pigg! Och börja borra kunde vi ju inte göra. Så vi tog det relativt så lugnt. Sen när vi kunde börja borra så märker vi att denna borr är också för svag för våra väggar. VARFÖR dessa betong väggar. jäkla ghetto. Så jag börjar bli riktigt less, ringer till bauhaus och hör var dom ska ha. 600:- spänn fö att låna deras borr en timme, nej tack. Krille lessnade och åke till svanäng då vi skulle få middag av hans farmor men jag hade så ont i min mage så jag orkade inte åka. Så efter en stund kom mamma, katta, kenny och saga och hade hämtat en ny borr till mig somv i fick låna av min morbror. Så himla bra! Så då kunde kenny hjälpa nmig at få upp gardinera och sätt fast de andra sakerna. Så vid fem då barnen kom hem så var allt fixat förrutom att en hylla hade inte hunnit kommit. Men det mesta var klart. 
 
Liam blev super gladöver det nya rummet, han blev väldigt impad över alla de leksaker som fanns(de som hr funnits där i många år). Och ebbe tycke det också var roligt så spännande att se hur grabbarna kommer att sova i detta rum tillsammans. Tack snälla ni för hjälpen idag! 🤩  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)