Måndag 10 september -18

Mamma skrev igår att hon hade gjort klappgröt, så vi åkte dit efter frukost idag och åt. Klappgröt ger mig så mycket minnen om min fina och saknade mormor. FÅr u fortfarande gråtattacker då jag tänker på henne. Fan vad jag saknar dig mormor men glad att min mamma gör så god klapp gröt så jag kommer ihåg ett fint minne utav dig. ❣️
 
Efter vi åt lunch så åkte vi till birsta, mamma skulle kolla efter en ny soffa och beställd blev den också. Det var på tiden då deras har funnits med i många åt och är alldeles ner sutten och full av fläkar och annat. Så det blev ju perfekt! Sen åkte jag och pojkarna hem för att fixa ihop mat. Efter krille kom hem så passade jag på att damma av mitt gymkort och använda det så åkte dit och körde cross trainer och styrka. Men hallå där konditionen? Vart tog du vägen? Jag var helt slut då jag var klar, men måste fortsätta med detta. Varför annars ska jag ha ett gymkort? haha. 🙄 (null)

(null)

(null)