Måndag 17 september -18

Men matens dag! Jag åt en god frukost med vanilj kvarg och granatäpple, vi var hemma jag och barnen. Blev inte inskolning idag som jag hade sökt för förskolan är stängt för utveckling dag. Jag gjorde soppa till mig själv till lunch och barnen fick pärbullar. Efter lunch åkte vi och handlade present till min moster som fyller år idag. Hittade en super fin ljus lykta så vi kände oss nöjda och åkte hem igen. Innan vi åkte och grattade mostra så gjorde jag middag, ungabakade rotfrukter med egna biffar som var så förbaskat goda. Så både lunch och middag lyckades jag med idag. Succé 👌🏼😍  men mellan lunchen och affär stunden och besöket till moster så hade jag tvätt stuga, Tony kom dit med en kärscher och vi städade ren min bädd madrass, så härligt att få bort dessa kiss och vällings fläckar. 🙏🏼 

Tilll kvällen somnade Liam i min famn då vi satt i soffan. Jag klagade inte ens då jag fick ha ett litet tränings pass att ställa mig upp från soffan och gå till hans säng. Bara 21 kilo sisådär 😂💪🏼  (null)

(null)

(null)

(null)