Mina fina dagis killar ❤️

Men nu börjar mammas minsta hjärtat klippa navel strängen! lömnade barnen på dagis, alltså Ebbe sa jag hejdå till. Han titta på mig som att jag vore dum i huvudet. Inge ledsen eller så, han viftade med armarna. Det tar jag som ett gott tecken 😂 Då jag hade lämnat dom så åkte jag till gymmet och passade på att förbränna lite fett. Känns ju helt fantastisk att träna på dagen istället för kvällen, man får så mycket energi och mår så bra. 👌🏼😍🏋🏼‍♂️ 

Åkte hem och åt lunch och hann dricka en kopp kaffe innan dom ringde den dagis klockan 12. Ebbe bara gallskrek så hörde knabbt var hans fröken sa så jag sa -kommer nu. Då jag kom dit så blev Ebbe så helt lugn, då hade dom försökt att söva ner han utan napp, den lulla detaljen hade dom glömt bort. Vi lyckas aldrig få han att sova utan napp 😂Men annars hade allt annat gått bra! Så det är ju positivt! Jag tog med han hem och där somnade han på några minuter bara, killen var helt slut och sov i två timmar. 😴   (null) (null)

(null)

(null)