Nytt och fräscht!

Efter vi har hängt på södermalm hela dagen så åkte vi och hämtade Liam på föris sen fick jag ett infall om att jag vile göra det hörisgtoch mysigt hemma. Så jag tog barnen på rusta, inhandlade nya gardiner, dekoration och soffkuddar, en fick Liam välja. En blommig och sen blev perfekt! 
 
Då vi kom hem så fick jag nån slags superkraft, jag sov ner ebbe, började stryka gardiner, dammade alla fönsterbrädor, sorterade alla ljus stakar, sen bytte jag gardiner i alla rum förrutom barnens. Men inte bara det, jag hade tvättstugan, gick upp och ner med både barnen..hahah. Nån slags bokstavs fel måste jag ha, för sen kokade jag ihop en morots soppa och avslutade med att dammsuga hela läggan och vika all tvätt. Och allt detta gjorde jag då man var själv med barnen. Jag älskar då jag får dessa energi attacker, då jag har haft sådana bra dagar så somnar jag gott och taggad att vakna upp till en mysig lägenhet.  😍

Före👇🏼 (null)

(null)

(null)

Efter 👇🏼

(null)

(null)

(null)