Onsdag 19 september -18

Andra dagen på dagis! Idag fick vi leka inne med några kompisar, bl.a. Kikkis dotter (en av mammorna i min mamma grupp). Väldigt roligt att som hamnade på samma avdelning. Ebbe har kollat läge, lekt med alla leksaker och suttit på samling, stilla satt en en stund men rastlös. Men han kommer komma in i det också. Vid lunchen satt han och plockade kikärtor (det visste jag inte ens att han åt😂). Men han blev så himla trött och gnällig så jag bestämde att vi åker hem och sover där. Så testar vi att sova ner imorgon i vilorummet. 

Efter han hade sovit i två timmar, fick tillochmed väcka han för att vi skulle hämta Liam. Jag tog en promenad till dagis och tåg med liams spark cykel så gick vi till Ica, hämtade upp två paket. Ett ifrån protein bolaget och ett ifrån matsmart. Så roligt att handla från matsmart, speciellt då det finns lucky boxar. Då vet man inte innehållet och denna gång kostade bara 10 kronor. Så jäkla roligt koncept! Och från protein bolaget köpte jag vanilj pulver och burn pulver. 🔥

Till middagen gjorde jag kyckling och pasta i ugnen, lyckat även idag! Speciellt då barnen äter maten. Efter middagen åkte jag på kvälls jobb igen och sen hem för att krille skulle iväg på ett möte. Blev en tidig kväll för mig då Ebbe var lite hostig och kom inte till ro så jag somnade med han. 😴  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Tyckte det var så gott idag med rostad kikärtor så gjorde det till middag. Riktigt gott och nyttigt!