Onsdag 26 september -18

Vi bestämdeoss för att lämna ebbe idag på morgonen och att han ska testa gå där hela dagen, så vi vinkade hejdå. Hanblev såklart ledsen men jag satte mig i bilen och åkte till ica för att storhandla. Mitt i handlingen ringer ena fröken och säger att jag måste hämta han för att han slutar aldrig grina och vi måste avbryta denna inskolning och göra om den. Alltså nu börjar jag bli riktigt arg. Det har inte varit en riktit inskolning för det är jag som gar gett förslag hur vi kan göra osv. Så arg som jag var skyndade igenom mig med handlingen och åkte till dagis och hämtade hem han, men innan det sp säger en fröken att -ja denna grabb(pekar på ett annat barn) han var svår inskolad men ebbe däremot han är snäppet svårare. Alltså va? vem fan säger så ens? Speciell en pedagog. Så nu är jag på krigstigen, jag ringde förskole chefen och förklarade läget och sa det att nu snart vill jag ha en ny dagis plats för detta går inte och min tillit och trygghet finns snart inte för denna förskola. Så vi bestäme det att hon ska prata med personalen och jag ska prata med Kristian hur vi vill att det ska gå till. Så vi får se, men min frustration rinner över och jag gråter sällan, det är mest då jag är arg och frustreerad men i bilen efter jag hämtade ebbe så brast det, för jag vill att detta ska funka men som det känns nu så kommer det aldig att göra det och jag kommer få ont i magen varhe gång då man ska lämna han. Men fortsättningen följer. 
 
Till middag gjorde jag rödspätta och gräddfilsåsen som man alltid fick i skolan. Såå himla mumsigt!
(null)

(null)

Jag kokade ihop ingefära shot som jag och krille ska dricka en shot av varje morgon för att boosta vårat immunförsvar. 🤕