Onsdag 5 september -18

Men äntligen dagis för liam kände han (och jag förnekar inte att jag har längtat). Han har inte varit där sen början på juni och inte ett dugg blyg elle rosäker. Gick rätt in och nörjade leka. Efter det åkte jag och ebbe till silje för att ebbe skulle vara med mamma medans jag skulle borra bort ett hål. Tråkigt göra men känns skönt då det är gjort men jag är så van att borra då ajg har haft dåliga tänder sen jag var liten. What to do? 
 
Sen åkte jag och hämtade Liam från dagiset, sen åkte vi till silje. Barnen hade saknat mormor och mormor hade saknat barnen. Vi åkte hem sen och åt middag och efter middagen och då barnen hade somnat hängde jag med tony boy. Han har ju vattnat våra blommor och han har verkligen räddat dom, dom var typ döda då vi åkte och nu är dom som nya. Var tvungen och fråga om han hade köpt nya blommor, haha! 
 
 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)