Söndag 16 september -18

Jag vaknade upp halv tio, inte ett dugg bakis. Elin fortsatte att sova och jag åt min klassiska bakis frukost. Oboy och macka. Vid elva fick jag väcka Elin för hennes skjuts var här. Efter hon åkte körde jag ett städ race hemma och passade på att moppa golven då inte några spring galningar var hemma. Sen låg jag och tog det lugnt, åt lunch till popcorn men jag är vuxen och gör som jag vill. Krille kom hem vid tre. Sen efte en stund kom våra älskade barn. Ebbe hade haft lite feber, dessa dumma tänder som ställer till det då dom ska komma upp. Men han är pigg men febern kommer och går. Hoppas den försvinner tills på tisdag då inskolningen på dagis börjar.

Tack mamma och pappa att mina barn fick sova över och ha pyjamas party med er. 😍 Till middag hämtade krille pizza ifrån pizza hut, med all rätt. Så himla gott! Och tur att dom finns i restaurang chansen så det inte blir så förbaskat dyrt. 🍕  Resten av kvällen spenderade jag i soffan. 

Men denna dag fick mig att fundera, snacka om att jag har glömt bort vad jag gjorde innan jag fick barn? Hur fördrev jag tiden?  (null)

(null)

(null)
(null)

(null)