Tisdag 25 september -18

Då testar vi en ny dag med att vara på förskolan. Idag så var jag där från morgonen men åkte vi vid lunch och mamma följde med och hämtade barnen då hon ska vara barnvakt åt dom medans jag ska till frissan. När vi hämtade grabben så hade det gåt relativt bra och satt och åt mellis. Sen åkte jag iväg till timrå för att få umgås med Nathalie som ska vårda om mitt hår och jag blev super nöjd, som vanligt! 💇🏼‍♀️
 
Sen åkte jag hem för att äta något och sen gick jag upp till tony och jag frågade om han skulle haka på att åka till matfors där frida jobbade kväll och ta en kopp kaffe med henne. Så vi åkte dit och hängde med henne och gick ner till gymmet för att testa på oliak maskiner och boxas. Sen vid strax innan tio att nu måste vi dra oss hemåt så då brassade vi hem till ghooden. 
  (null)

(null)