Fredag 4 januari -18

Hallååååå vilket tråkigt väder. Regn i januari. Wtf. Så vi har hållt oss inne, lekt med playdoh, tittar på film, duschat, Ebbe har sovit i 2,5 timme. En lugn ledig dag medans krille har jobbat. Till middag gjorde jag plättar, tappade ut halva smet byttan på spisen och bakom den. Då kom det ur fula grodor ur min mun kan man säga. 😩 

Efter då krille har kommit hem så åkte jag ner på jobbet för att hämta min arbetstelefon. Idag slutat Anki så nu har man telefon på sig hela tin. 👋🏼 Sen for jag iväg för att leta rätt på presenter till kusin Moa och sen då jag kom hem fick vi främmande av Lilly och hennes föräldrar. Har ju inte träffat lilltösen på länge, hon hade vattenkoppor och jar varit isolerad ifrån att leka med andra barn. Men äntligen kunde vi leka! Bytte julklappar till barnen sen lekte dom för fulla muggar. Sen då barnen hade somnat så spelade vi frågespel på Playstation. En ruggigt bra fredag blev det! 💃🏼🤩 (null)

(null)

(null)