Lördag 4 augusti -18

Jag och Viccy smet iväg en stund så vi kunde åka och köpa middags grejer. Vi köpte tacos och sen hämtade vi barnen och började med middagen. Barnen lekte på altanen och sen kom grabbarna och vi kunde äntligen ätaaaaa. Himmelska middagen! Vid åtta åkte familjen Selin/nordström hem och krille nattade barnen. Så jag tog och hämtade pensel och färgburk och målade klart ett staket, nu var det äntligen inte för varmt men väldigt fuktigt. 💁🏼‍♀️
 
Jag målade ett staket sen gick och fyllde upp poolen med varm vatten och börjae tända ljus. Precis då jag skulle gå upp och väcka min man (som hade somnat i sängen) och säga till han att jag har gjort det lite romantiskt för oss två..just då kommer min storebror hem som hade varit ute på galej. Och han var lite påverkad kan man säga och väldigt pratig MEN väldigt badsugen han med... och i poolen hamnade han också. Så där satt vi tre med tända ljus, men tempen på vattnet är inte så värmt då dom har sänkt de så man frös faktiskt lite. Så efter en stund gick vi alla upp och gick och la oss. Cozy 😂
 
  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)