Fredag 28 december -18

Kickade igång denna dag klockan 06 så jag kunde sluta lite tidigare idag. Idag jobbade jag med fia. Nu är hon också med i detta Norrlands miljövårds träsk. Heheh. Ef

ter jag har jobbar klart åkte jag direkt hem och duschade snabbt av mig sen packade vi ner allt i släpvagnen och bilen (Kristian bar såklart💁🏼‍♀️). Sen kom vi iväg tjugo i fyra hemifrån, åkte till max i Birsta, åt middag där sen styrde vi kosan mot Borgafjäll med familjen Nordström/selin. Vi stannade till i Ramsele, där handlade krille lite mer på bolaget, in på Ica en sväng och Liam fick bajsa utomhus då krille tankade 😂 Barnen var väldiga snälla i bilen, en varsin platta fick dom ha och sen lite snacks. Vi kom fram vid halv tio, då installerade vi in oss i stugan. Vi fick varsitt rum med 2 vånings sängar i. Liam sov på en madrass på golvet och Ebbe sov med mig. Men barnen var lite uppe i varv och övertrötta så vi kvart över elva somnade dom. Minst sagt trötta föräldrar också 😂

(null)
(null)
(null)